štvrtok 20. júla 2017

Už je mu 37 rokov. Ale brnenský kapitán Zavadil si želá ešte tri roky

To rozhodne nie.

Olomoucký rodák chce totiž hrať až do štyridsiatich. "Zo sedmatřicítky už nič neukrojím. Ak však budem zdravý, nejakú formu si udržím. Keď trénujem každý deň, cítim sa výborne. Telo počúva.


Už to samozrejme nie je ako v dvadsiatich, ale mám teraz lepšiu bet 365 regeneráciu a väčší nadhľad, "vykladá hlavný tvorca hry Zbrojovky, ktorý hrá dôležitú úlohu ako na ihrisku, tak v kabíne.

vekovým rekordmanom Synot ligy je doposiaľ brankár Jaromír bet365 stavky Blažek, ktorý hral najvyššiu súťa� � ešte v 42 rokoch. O jeho prekonanie Zavadil nepremýšľa.

"Blažek je brankár, čo je trochu iná situácia. Neviem, či to nejaký hráč v poli dokáže.Môže prísť zranenia, dlhá pauza a je po plánoch, "zamýšľa sa bývalá opora Olomouca, Sparty či Příbrami.

" Problémy s ukončením kariéry sa skrátka nezaoberám. Za posledné tri roky som odohral bet365 bonus v Brne takmer všetky zápasy. Mal som len prestávku kvôli zraneniu a keď som stál za karty, "dodáva hráč, ktorý v minulosti ochutnal futbal tiež v Izraeli a vo Švédsku.

" bet365 Všade som hral na plný záprah. Mal som to tak celý život, čo je dobrá príprava k futbalovej dlhovekosti, "myslí si kreatívny stredopoliar, ktorý však z minulej sezóny veľkú radosť nemal. Konečné štrnástej miesto Zbrojovky bolo pre brniansky klub i fanúšik ov sklamaním.

"Štvalo ma to, ale rýchlo som sa z toho počas dovolenky oklepal.Veľa si teraz sľubujem od príchodu Lacka a hlavne mäsiarsky. Obaja už majú niečo v lige odkopaní a tiež mladíci Chrien a Frehlich nám pomôžu. Naši silu ukážu až ligové zápasy, ale je to na dobrej ceste, "zamýšľa sa stálice Zbrojovky.

Aby výber trénera Václava Kotala prežil radostnejší sezónu ako vlani, mal by dnes v prvom kole poraziť ostravský Baník. Kedysi slávny klub totiž v poslednom období trpí a tento rok bude podľa papierových predpokladov hrať len o záchranu.

"Ale tamojší chlapci vedia, za čo hrajú. Budú za Baník bojovať. Na zápas sa musíme pripraviť hlavne psychicky.Vyhrá ten, kto to zvládne lepšie, "uzatvára Zavadil, ktorý v Ostrave pred jedenástimi rokmi odohral jednu sezónu.

bet365 mobil

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára